Aplikacja mobilna humansoft HermesCE to proste i niezawodne narzędzie pracy każdego przedstawiciela handlowego pracującego w terenie, przeznaczone do instalacji na urządzeniach przenośnych typu Pocket PC (iPAQ).
Pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt.
Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów.
Dwukierunkowa wymiana danych między centralą a mobilnym handlowcem może odbywać się w trybie off-line oraz on-line, przy użyciu na przykład telefonu komórkowego wyposażonego w łącze IrDA lub Bluetooth.
Prosty i przyjazny interfejs aplikacji umożliwia użytkownikowi na szybkie i intuicyjne poruszanie się po opcjach programu.
Kontrahenci
Handlowiec dysponuje pełnymi informacjami na temat klientów firmy, tj. informacjami podstawowymi o kontrahencie takimi jak: nazwa, NIP, adres, numer telefonu, osoba do kontaktu, itp. oraz danymi z zakresu obowiązujących dla klienta rabatów, przyznanej formy i terminu płatności, wysokości limitu kredytu itp. Ponad to może dokonać szybkiego wglądu w stan rozrachunków z klientem kontrolując poziom jego zadłużenia.
Artykuły
System udostępnia możliwość szybkiego przeglądania list towarowych z możliwością uzyskania informacji o aktualnych cenach i stanach magazynowych artykułów w centrali.
Zamówienia
Handlowiec dokonuje rejestracji zamówień w oparciu o bieżący stan magazynowy towarów oraz z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących dla klienta rabatów.
Zamówienie może zostać przesłane do siedziby firmy od razu po wystawieniu dokumentu, przy użyciu telefonu komórkowego z transmisją danych w standardzie GPRS, EDGE lub UMTS.
Wymagania:
Przedstawiciel handlowy - urządzenie typu Palmtop, posiadające
- System operacyjny: Windows 2002 lub 2003 Pocked PC.
- Minimalna pamięć RAM 64 MB
- Porty komunikacyjne : IRDA Gniazdo komunikacji na podczerwień /zalecane do wydruków/
- Moduł Blue Tooth /umożliwia połączenie z Internetem poprzez telefon komórkowy/
Centrala - serwer wraz z MS SQL Serwer 2000, stacje robocze wyposażone w system Windows 98 lub nowszy (zalecany Windows XP) oraz system humansoft HermesSQL wraz z modułem Serwer urządzeń mobilnych.