Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (5)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

 


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

Humansoft Sp z o. o.

[Polska]humansoft HermesCE

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

Aplikacja mobilna humansoft HermesCE to proste i niezawodne narzędzie pracy każdego przedstawiciela handlowego pracującego w terenie, przeznaczone do instalacji na urządzeniach przenośnych typu Pocket PC (iPAQ).

Pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt.

Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów.

Dwukierunkowa wymiana danych między centralą a mobilnym handlowcem może odbywać się w trybie off-line oraz on-line, przy użyciu na przykład telefonu komórkowego wyposażonego w łącze IrDA lub Bluetooth.

Prosty i przyjazny interfejs aplikacji umożliwia użytkownikowi na szybkie i intuicyjne poruszanie się po opcjach programu.


Kontrahenci
Handlowiec dysponuje pełnymi informacjami na temat klientów firmy, tj. informacjami podstawowymi o kontrahencie takimi jak: nazwa, NIP, adres, numer telefonu, osoba do kontaktu, itp. oraz danymi z zakresu obowiązujących dla klienta rabatów, przyznanej formy i terminu płatności, wysokości limitu kredytu itp. Ponad to może dokonać szybkiego wglądu w stan rozrachunków z klientem kontrolując poziom jego zadłużenia.

Artykuły
System udostępnia możliwość szybkiego przeglądania list towarowych z możliwością uzyskania informacji o aktualnych cenach i stanach magazynowych artykułów w centrali.

Zamówienia
Handlowiec dokonuje rejestracji zamówień w oparciu o bieżący stan magazynowy towarów oraz z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących dla klienta rabatów.
Zamówienie może zostać przesłane do siedziby firmy od razu po wystawieniu dokumentu, przy użyciu telefonu komórkowego z transmisją danych w standardzie GPRS, EDGE lub UMTS.
Wymagania:
Przedstawiciel handlowy - urządzenie typu Palmtop, posiadające

- System operacyjny: Windows 2002 lub 2003 Pocked PC.
- Minimalna pamięć RAM 64 MB
- Porty komunikacyjne : IRDA Gniazdo komunikacji na podczerwień /zalecane do wydruków/
- Moduł Blue Tooth /umożliwia połączenie z Internetem poprzez telefon komórkowy/

Centrala - serwer wraz z MS SQL Serwer 2000, stacje robocze wyposażone w system Windows 98 lub nowszy (zalecany Windows XP) oraz system humansoft HermesSQL wraz z modułem Serwer urządzeń mobilnych.
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Cena:Zapytaj o cenę

 

Sprawdź produkty w kategorii: Informatyka ->Oprogramowanie

 
     
 

Humansoft Sp z o. o.

Ulica:Humansoft Sp. z o. o
Miasto:Radom
Kod pocztowy:26-600
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 048 3608958
Faks: +48 048 3608958

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Ewa Seroczyńska
Telefon stacjonarny: +48 048 3608958
Telefon komórkowy: +48 3608958
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję