humansoft HermesStandard to pakiet zintegrowanych modułów umożliwiających zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem, prowadzącym transakcje handlowe na terenie kraju, w obrębie państw należących do UE oraz poza granicami unii.
Dzięki wyspecjalizowanym modułom oraz wysokiej konfiguracji systemu, humansoft HermesStandard wspomaga prowadzenie dowolnego profilu działalności: handlu, usług, produkcji.
System wyposażony jest w mechanizmy i funkcje umożliwiające firmom wielodziałowym sprawną komunikację pomiędzy centralą a oddziałami (przesunięcia towarów, aktualizację stanów magazynowych, rozrachunków, rejestrów VAT, informacji finansowo-księgowych itp.) Komunikacja może odbywać się on-line w ramach jednej sieci komputerowej (zdalne pulpity) lub off-line na zasadzie eksportu danych przy wykorzystaniu np. protokołu FTP.
Rozwiązania funkcjonalne dla średnich przedsiębiorstw
humansoft HermesStandard posiada pełną funkcjonalność programu humansoft HermesMałaFirma, a ponadto wzbogacony jest o szereg rozwiązań dedykowanym większym firmom, takich jak:
- Obsługa wewnątrzunijnych dostaw i nabyć (WDT, WNT)
- Obsługa eksportu i importu (faktury eksportowe, faktury importowe, dokumenty SAD)
- Obsługa deklaracji INTRASTAT, VAT-UE współpraca z programem Celina, itp.
- Obsługa dowolnej ilości kas i rachunków walutowych
- Wyliczanie i automatyczne księgowanie różnic kursowych
- Możliwość rozliczania akwizytorów oraz naliczania im prowizji
- Organizowanie i kontrola dowozu towarów do klientów
- Rozliczanie kierowców
- Obsługa dowolnej ilości oddziałów
- Współpraca z mobilnymi urządzeniami wspomagającymi sprzedaży typu: SET, NORAND, Elzab Partner
Konstrukcja systemu:
humansoft HermesStandard zbudowany jest z modułów. Taka konstrukcja programu zapewnia przedsiębiorstwu, możliwość skompletowania pakietu niezbędnych modułów, które zinformatyzują na początek wybrane obszary działalności firmy, a następnie w dowolnym momencie, wyposażenie pozostałych komórek firmy w wyspecjalizowane w ich obsłudze moduły.
Na całość systemu humansoft HermesStandard składają się następujące moduły:
- Pakiet Podstawowy (cześć handlowo-magazynowa)
- Zarządzanie kontaktami (CRM)
- Obsługa walut
- Obsługa akwizycji
- Obsługa urządzeń mobilnych
- Obsługa oddziałów
- Palny transakcji (faktury seryjne)
- Księga handlowa
- Książka Przychodów i Rozchodów
- Środki trwałe
- Kadry i płace
- Produkcja
- Zlecenia usługowe
Zalety systemu:
Integracja modułów humansoft HermesStandard pozwala pracować na wspólnej bazie danych. Zaletą takiego rozwiązania jest jednokrotne wprowadzanie wszelkich danych do systemu, a także automatyzacja wszelkich księgowań oraz spójność informacji finansowych. Dokumenty nigdy nie wymagają ponownej rejestracji. Podlegają jedynie obróbce w odpowiednich działach firmy, które dysponują zawsze jednym i tym samym źródłem danych.